Nog een paar weekjes... - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Marco Sijp - WaarBenJij.nu Nog een paar weekjes... - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Marco Sijp - WaarBenJij.nu

Nog een paar weekjes...

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

07 September 2015 | Spanje, Valencia

Nog een paar weken en dan is het zover....

Na afgelopen jaar al twee keer in de geweldige stad Valencia te zijn geweest om eens te kijken of ik de taal een beetje onder de knie kan krijgen ga ik weer terug! Na al twee super ervaringen op echt een te leuke school, kreeg ik de mogelijkheid om op de school ( www.spanish-in-spain.es ) een stage mee te gaan lopen. Ik doe dan wel geen opleiding, maar een stage ter zelfontplooing leek mij een prima reden! De startdatum werd gepland op 5 oktober en minimale duur drie maanden... Maar in januari naar huis als het daar gemiddeld toch echt wel wat warmer is:) Ik heb er maar een half jaar van gemaakt! Een half jaar voor de boeg om de taal onder de knie te krijgen, en ook een half jaar voor de boeg om eens een heel andere ervaring op te doen wat werk betreft. Ik mag me bezig gaan houden met alle excursies die voor de studenten worden georganiseerd, van het bedenken en uitzoeken wat er te doen is tot het organiseren van een rooster, en natuurlijk als het bedacht en gepland is moet het ook begeleid worden:) Het aftellen begint toch wel een beetje nu, maar de eerste bezoekjes van familie en natuurlijk Martin zijn al gepland! Naar wat ik tot nu toe weet van de stage isdat het heel wat uurtjes in de week gaat worden, maar er is vast tijd om jullie af en toe een beetje op de hoogte houden!

Wordt vervolgd...

  • 07 September 2015 - 22:21

    Heleen:

    Lieve Marco,
    Met gemengde gevoelens lees ik je plannen. Ben trots op je dat je zo'n uitdaging aangaat, maar zal je ook erg missen. Ik ga je volgen en kom ook zeker een keer naar Valencia.
    Wens je heel veel succes en plezier.
    Liefs
    Ma Verstelle

  • 07 September 2015 - 23:04

    Lieneke:

    Lieve Marco,
    Een poosje geleden heb je je plannen meegedeeld en al ga je niet naar het andere eind van de wereld is het toch best ver weg. we kunnen niet zomaar eens even langskomen. best wel moeilijk na alles wat er met pa al langer geleden en laatst met mij gebeurd is. toch wens ik jou een hele fijne tijd en het komen we zeer zeker jou kant een keer op, sterker nog het reisje is al geboekt. ga je zeker volgen via deze site. heel veel succes gewenst ook namens pa

    mama

  • 07 September 2015 - 23:10

    Eelke:

    Marco, veel succes! Met jou creativiteit en inventiviteit zal alles vast en zeker lukken!

  • 08 September 2015 - 16:25

    Chris Kodde:

    super, super gaaf, volg je hart en ga ervoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 1759

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2015 - 24 Maart 2016

Valencia!

Landen bezocht: