"Geland" in Valencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Marco Sijp - WaarBenJij.nu "Geland" in Valencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Marco Sijp - WaarBenJij.nu

"Geland" in Valencia

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

11 Oktober 2015 | Spanje, Valencia

Zondag 4 oktober was het dan zo ver, na familie en vrienden gedag te hebben gezegd ging ik om 19.15 de lucht in richting Valencia. 2,5 uur later stond ik op Spaanse bodem, weer 40 minuten later was ik dan op plaats van bestemming. Ik heb een kamer in een appartement van de school wat ik met 4 anderen deel. Best een beetje vreemd om een huis binnen te stappen wat al helemaal stil omdat je huisgenoten die je nog niet kent al liggende slapen. Dus dat ben ik dan ook maar gaan doen. Maandag was gelijk de eerste dag op school, ik hoefde pas om half 4 daar te zijn dus ik had alle tijd om nog even een rondje door Valencia te doen. Heerlijk om weer terug te zijn en omdat het voor mij al geen wildvreemde stad meer is voelde het toch ook een beetje als thuiskomen:) Aangekomen op school gelijk de les in en na de les begon dan mijn eerste stage werk, ik dacht dat er best wel wat Spaans was blijven hangen maar wat praten die dames om me heen op de receptie allemaal snel.... Die eerste twee dagen een beetje onzeker en zoekende doorgekomen, maar hoe raar je hersenen werken, de derde dag ging toch een stuk makkelijker:) bij veel woorden denk ik, ja die ken ik maar wat was het ook alweer... Verder ben ik door een collega stagiaire deze week ingewerkt en heeft ze me alles laten zien wat er per dag moet gebeuren en waar ik alles kan vinden in de computer zoals activiteiten roosters / agenda's en noem maar op. Donderdag was aan mij en Josie (collega stagiair en huisgenoot) de taak om samen de "noche de vino" ge begeleiden. Wat dus inhoud dat we naar een leuke bodega zijn geweest en onze taak is om iedereen te voorzien van hapjes en drankjes. En natuurlijk wordt er verwacht dat je in je beste Spaans met de studenten te praten, ze zijn hier tenslotte om Spaans te leren! de eerste week is voorbij gevlogen, weliswaar onrustig, maar vandaag is het me gelukt om een beetje rust te vinden voor mezelf en wat huiswerk te maken:) op naar volgende week!

  • 11 Oktober 2015 - 17:59

    Daisy:

    Super gaaf Marco!! Ben benieuwd naar de rest van je avontuur in Spanje! Enjoy ! Xxx Daisy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 1765

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2015 - 24 Maart 2016

Valencia!

Landen bezocht: